پیشنهاد سردبیر

عضو کمیته کنترل و فنی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا گفت: در رابطه با اسکان، حمل‌ونقل و تغذیه تیم‌ها کوچک‌ترین اعتراضی نشده است و باید به میزبانی یزدی‌ها نمره بیست دهیم.

یزدان‌پناه: باید به یزدی ها بابت میزبانی جام باشگاه های آسیا نمره ۲۰ دهیم

مسعود یزدان‌پناه عضو ایرانی کمیته کنترل و کمیته فنی بیست و ششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در حاشیه این مسابقات درباره وضعیت میزبانی، اظهار کرد: در آغاز صحبت‌هایم از تیم ارتباطات مسابقات تشکر کنم که در این رویداد تاکنون عالی و در حد VNL (لیگ ملت‌ها) و مسابقات جهانی عمل کرده است.

وی افزود: با صحبت‌هایی که با رئیس کمیته کنترل و رئیس کمیته فنی این رقابت‌ها داشتم و دیدگاه‌های وی را دریافت کردم، خوشبختانه تا اینجای کار میزبانی یزد، زیرساخت‌ها و تبلیغات محیطی در سطح شهر، پوشش رسانه‌ای و مجازی بسیار خوب و گسترده بوده است.

عضو کمیته کنترل و کمیته فنی تصریح کرد: در این میزبانی همه مسئولان از جمله استاندار که نفر اول استان یزد است تا معاونان ایشان پای کار ایستاده‌اند و این مسئله باعث دلگرمی مسئولان فدراسیون خواهد بود و تاکنون با توجه به تلاش شبانه‌روزی عوامل مشکلی پیش نیامده است.

وی در خصوص نظر عوامل تیم‌ها، توضیح داد: با توجه به گزارشی که باید از مسابقات تهیه می‌کردیم در رابطه با اسکان، حمل‌ونقل و تغذیه تیم‌ها تا الان کوچک‌ترین اعتراضی نشده است، برخی مشکلات طبیعی است اما جا دارد به میزبانی یزدی‌ها نمره بیست دهیم.

یزدان‌پناه درباره حضور تماشاگران بیان کرد: جو تماشاگران در سالن مسابقات بسیار عالی است و خوشحالیم که بانوان توانستند برای نخستین مرتبه در یک رویداد بین‌المللی به سالن اختصاصی شهداب بیایند و با توجه به پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی مسابقات کارهای بسیاری خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به ویژگی متمایز این مسابقات، گفت: اولین ویژگی این مسابقات همکاری بسیار نزدیک بین عوامل برگزاری و مسئولان است و زمانی که مشکلی پیش می‌آید و به استاندار اطلاع می‌دهیم، حل می‌شود اما در میزبانی‌های گذشته تا لایحه‌های پایین مشکلات وجود داشت و گاهی اصلاً حل نمی‌شد.

عضو کمیته کنترل و کمیته فنی در پایان خاطرنشان کرد: در تور بازدیدی که از یزد داشتیم یک شب به یاد ماندنی برای تیم‌ها و مسئولان خارجی رقم خورد و در بافت قدیمی یزد سعی کردند از فضاها نهایت لذت را ببرند. برخلاف تصورها (یزد ممکن است در اولین تجربه میزبانی خود مشکلاتی داشته باشد)، به‌نظر من این دوره از مسابقات یکی از بهترین و موفق‌ترین میزبانی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.